Mina data---------Mål---------Träningsplan---------Motionskajaken---------Paddel---------Förkyld---------H-båt---------Kajakprovardag

torsdag 10 december 2009

Mål 2010

Jag vill utveckla min teknik och uthållighet i kanoten, löpskorna och på cykeln. Delta i några tävlingar för att ha roliga och hissnande mål att sikta på. Det ger mig mer inspiration att träna. Jag kommer nog inte ha tid att genomföra alla tävlingarna, men siktar gör jag.

  • GöteborgsVarvets seedningslopp (10548,75 m) den 21/3 under 52 minuter för att inte starta sist i...
  • GöteborgsVarvet (21097,5 m) den 22/5 på 1:45.
  • Nätrejset 2010 (1/2 - 1/12), 10 starter med bästa medelfart på 11 km/h.
  • Åre Extreme Challenge, lyckas genomföra.
  • Runda Tjörn
  • Orust Runt - grannön lär vara fin.
  • Kanske Kungsbacka River eller Göta Kanalloppet om tid finns.
  • Min 9,1:a under 42 minuter.

2 kommentarer:

  1. Ser fram emot att träffa dig på Orust Runt =)

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma Leif!
    Orust Runt känns både som en hård och mjuk utmaning. Längden och naturen kan göra det hårt. Umgänget under tävlingen gör den mjuk. Jag tror jag satsar på att vara på Vallerön tidigt, så jag får mycket tid till umgänge ;-) Det skall bli riktigt kul att vara med.

    SvaraRadera