Mina data---------Mål---------Träningsplan---------Motionskajaken---------Paddel---------Förkyld---------H-båt---------Kajakprovardag

onsdag 25 mars 2009

En glad överraskning



Jag köper nästan aldrig ett magasin, men idag kunde jag inte låta bli Outside Träning efter att ha läst om den på Lars Ericssons blogg. Det var en riktigt rolig överraskning. Träningsupplägg inför långlopp, näringsintag, drick rätt, blanda egen sportdryck, intervallers fördelar, upplägg inför DKM+, triathlon, cykling och mycket annat som intresserar mig. Dessutom är det väldigt gott att inte behöva ha dåligt samvete för att jag inte varvar ner efter en träningrunda. Hoppas den lyckas.

1 kommentar:

  1. Det låter lovande. Jag var till den butiken i Nyköping som har Outside men de hade inte specialnumret. Det är beställt via deras hemsida men den som väntar på något väntar ju alltid för länge ;-)

    SvaraRadera