Mina data---------Mål---------Träningsplan---------Motionskajaken---------Paddel---------Förkyld---------H-båt---------Kajakprovardag

söndag 19 april 2009

414 anmälda till DKM+


Det är fler och fler som anmäler sig till Dalsland Kanotmaraton+. Nu är det 414 st anmälda. Jag undrar om det blir ännu fler deltagare i år än tidigare år. Köp och sälj sidan har tagit fart nu när våren kommit. Det är många nya annonser upplagda. Det är 111 dagar kvar till start och då bör jag vara i "toppform". Det är många goa träningsrundor kvar, men idag känns "toppformen" väldigt avlägsen.

4 kommentarer:

  1. Hej,
    Var har du fått siffran 414 från? Jag tittade nyss och då är det 303 anmälda.
    Gissar att det blir ett gäng till kommande vecka eftersom avgiften höjs 1:a maj.

    SvaraRadera
  2. Hej Erik B,
    När jag öppnar DKM+ hemsida står det till höger under nyheter:
    "Just nu har vi
    430 personer anmälda
    och 105 dagar kvar."
    Gör det inte det för dig?

    SvaraRadera
  3. Nej det syns inte hos mig...
    Enda nyheterna är Nigel Foster och Webbkamera över Bengtsfors.
    Det kanske är för långt hit så det försvinner på vägen eller också så mobbar de mig för att jag har Mac/Safari ;-)
    Går jag in på Inför starten och Anmälda till 2009, Visa alla så får jag nu upp 304 personer anmälda.

    SvaraRadera
  4. Har fått ett svar från Christer Blüme. Texten på startsidan (som inte syns i alla webläsare) anger hur många som registrerat sig som deltagare. Listan inne under "Anmälda 2009" är på hur många som betalat. Därav diffen.

    SvaraRadera