Mina data---------Mål---------Träningsplan---------Motionskajaken---------Paddel---------Förkyld---------H-båt---------Kajakprovardag

lördag 14 mars 2009

Fotstöd och mothåll

Har gått och funderat hur jag skulle göra med fotstödet. Frågat leverantören, bloggare och läst så mycket om det jag hittat på nätet. Jag bestämde mig för att göra det så lätt för mig som möjligt. Köp något som funkar och är lätt att få på plats och börja använda det redan när jag lär mig paddla motionskajak. Skulle jag börjat prova mig fram med olika lösningar, tror jag det skulle tagit tid att hitta rätt. Foot strapen köpte jag av Paddelkraft och är anpassad för Zedtechs kajaker, men hål för fastsättningen var konstigt nog inte gjorda på fabrik. Det var inte besvärligt att mäta upp och borra men ändå. Nu hoppas jag få god kontakt med kajaken och lättare kunna lära mig rätt teknik från början. Jag kan kanske komma ut och prova i morgon. Återkommer med testresultat av någon form.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar